6.10.13

Ένα κλΗδί , μια αγκαλιά και 'γω .


Κάποτε σε μια κουβέντα μεταξύ bloggers είχα πει το εξής : Δεν είμαι απο αυτούς που εμφανίζονται καθημερινά , είτε με ένα ποστ είτε με τη φυσική μου παρουσία . Προτιμώ να σας " απασχολώ " μόνο όταν νομίζω ότι έχω κάτι να πω .
Όλό αυτόν τον καιρό άλλαξαν πολλά τόσο στα προσωπικά όσο και στα επαγγελματικά μου . Θα σας μιλήσω για το δεύτερο .





Τα δύο τελαιυταία χρόνια εκτός απο το άνοιγμα μου για καριέρα στην Αμερική και τη συνεργασία μου με το ξενοδοχείο Λινδος Μαρε σαν executive chef,  μου έχω ασχολείθει πολύ θερμα και με το μαγικό κόσμο της φωτογραφίας .

 Πάνω στην εκτέλεση μιας άσκησης λοιπόν ένα μεσημεράκι , τράβηξα μια φωτογραφία έτσι απλά , χωρίς δεύτερη σκέψη . Αλλά εκείνη η φωτογραφία είχε άλλο σκοπό ,  ποιο πολύπλοκο και βαθύ τελικά ... Καμιά φορά το βράδυ πριν κοιμηθώ το σκέφτομαι και γελάω ...
Στην αρχή μας αναστάτωσε και στην συνέχεια μας γνώρισε  και έκανε τις  δύο πλευρές να αγγαλιαστούν .

Το κλΗδι και 'γω !

Έτσι λοιπόν γνώρισα τη Λένα και τον Κώστα ή αν θέλετε τον Κώστα και τη Λένα ...
Το κλΗδι είναι το μικρό τους μπιστρό που σαν ένα πραγματικό έργο τέχνης στολίζει τα σοκάκια της παλιάς πόλης της Ρόδου .
Μια απο τις ωραίες Κυριακές κάπου εκεί που σκάει το κύμα στην παραλία της Καλάθου , η πρόταση ήταν ξεκάθαρη . - Σε γουστάρουμε , μας κάνεις . Θέλεις να συνεργαστούμε ;
Όσοι με ξέρουν , καταλαβαίνουν οτι αυτό για μένα δεν λέει τίποτα . Γιατί απλά δεν μου φτάνει . Το να κάνεις μια συνεργασία είναι το ποιο απλό και το ποιο εύκολο . Το να κάνεις όμως μια αληθινή ανθρώπινη συνεργασία που βάση της έχει την αξιοπρέπεια , την ειλικρίνεια και την κατανόηση είναι πράγμα δύσκολο στις μέρες μας .
Για τους οποίους ο λόγος όμως αποδείχτηκε ότι πραγματικά αξίζει να συνεργάζεσαι μαζί τους χωρίς αναστολές .

Ξέρετε πιστεύω οτι οι δουλειές είναι σαν τις σχέσεις ή το γάμο αν θέλετε . Όλοι οι μάγειρες μπορούμε φυσικά να κάνουμε φαγητό , καλό ή κακό  . Όμως μπορούμε να μπούμε σε μια σχέση ; Είμαστε έτοιμοι να δώσουμε ψυχή ; Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ένα βήμα μπροστά και ένα βήμα πίσω όταν αυτό χρειάζεται ; Ακόμα καλύτερα θέλουμε να βάλουμε το άλλο μισό της σχέσης μας πάνω απο το μαγειρικό και το προσωπικό εγώ μας . Τα ίδια βέβαια ερωτήματα ισχύουν  και για το έτερο ήμισύ μας .
Με μία κουβέντα " υπάρχει χημεία " ;

Στην περίπτωση μας υπάρχει χημεία , και για αυτό σχεδίασα ένα μενού απο αυτά που νιώθω πολύ περίφανος .

Ελπίζω να το ευχαριστηθείτε αυτό το φθηνόπορο , γευστικά και όσοι είστε μακρία , τουλάχιστον οπτικά .

Θα επανέλθω σύντομα και αυτή τη φορά ποιός ξέρει με ποια καινούρια ιστορία ;;;

yiannis yiannoutsos

 μανούρι με μαρμελάδα πατζάρι , βαλεριάνα και κόκκινη φράπα 


 χέλι και πέστροφα καπνού , φυρίκι , ραπανάκι γιαούρτι




σαλάτα " umami " 



μοσχαρίσιο φιλέτο με ανανά και σάλτσα καπνιστού σολομού 



μαστέλο Χίου , ψητό πορτοκάλι , γύρη λουλουδιών και χαρουπόμελο 




Ψαρονέφρι με ταχίνι και περγαμόντο 



Σαλάτα με κοτόπουλο , τσίλι και σουμάδα 


πιτάκια με τόνο και καπνιστό τυρί

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...