17.12.11

Pan Cakes μήλου , και No more problems !



Έχοντας  λύσει όλα μου τα προβλήματα ( lolol ) και το μοναδικό πράγμα που έμενε να αποφασίσω ήταν τι θα φάω για πρωινό την πρώτη μέρα του νέου χρόνου έτσι ξαφνικά out of  blue ήρθε η απάντηση απο τον καλό μου συνάδελφο Τζίμη στον Alpha που έκανε  pan cakes με τα κοριτσάκια του. Έβαλα βέβαια το χεράκι μου στην συνταγή και ορίστε ! Pun Cakes με μήλο , γιαούρτι και μέλι για να έχετε ο ποιο γλυκό πρωινό του κόσμου !

Υλικά

Μια κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
Μια κούπα γάλα
Μια πρέζα αλάτι
Μια πρέζα ζάχαρη
Μια βανίλια
Ένα αβγό
Ένα μεγάλο μήλο τριμμένο στον τρίφτη
Λίγο βούτυρο για το τηγάνι


για το σερβίρισμα
Λίγο μέλι
Ένα μήλο
Γιαούρτι ( εγώ προτιμώ το πρόβειο με την πετσούλα από πάνω )






Εκτέλεση

Εύκολο !!! Ανακατεύουμε καλά τα υλικά της ζύμης με το σύρμα μέχρι να γίνουν ένας ωραίος χυλός. Μετά σε ένα αντικολλητικο τηγάνι , με μία κουταλιά βούτυρο κάθε φορά , τηγανίζουμε μια μια κουταλιά . Σερβίρουμε με τα σχετικά , και όλα τα προβλήματα μου λύθηκαν !!!!!!


1 σχόλιο:

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...