10.2.11

MAGIRES RADIO ON AIR!


Χάθηκα λίγο γιατί κάτι σκάρωσα πάλι !!! Η μουσική μου αρέσει πολύ και το θεωρό απο τα ποιο βασικά υλικά της κουζίνας μου ! Σαν καλός magiras λοιπόν , ήλεθα να μοιραστώ αυτό το υλικό με τους καλούς μου φίλους... Έτσι λοιπόν έστησα ραδιοφωνικό σταθμό ιντερνετικό εν ονόματι " MAGIRES RADIO " με moto " μουσικές του κόσμου " ... Διαλέγω τα αγαπημένα μου κομμάτια με μια ethnic διάθεση , αλλά και ότι μου ζητήσουν στο τσατ. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο , ούτε κάτι επαγγελματικό, έτσι σαν χόμπι ( ότι διαφιμίσεις δείτε δεν είναι δικές μου, είναι του site που δίνει τη φιλοξενία) Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω εκφώνηση γιατί κολλάει όλο το σύστημα όταν πάω να μιλήσω.

Κάθε βραδάκι , γύρω στις 10 , είναι η ώρα που χαλαρώνω και ακούω τη μουσική που μ' αρέσει . Αν θέλετε να κάνουμε παρέα κάντε copy - paste την διεύθυνση MAGIRES.RADIO12345.COM ή απλά πατήστε την είκονα κάτω απο το magires.gr και πατήστε το play ! SEE you on Magires Radio

1 σχόλιο:

Taste Advisor είπε...

μπράβο σου, εννοείται πως θα κάνουμε παρέα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...