5.11.10

Πανσέτες στο τηγάνι , για κρασάκι και παρέα.



Πάντα τις ώρες που δεν πρέπει με πιάνουν οι λιγούρες μου, και μιας που έχω καλή παρέα και Ροδίτικο κρασί , είπα να κάνω και τον ανάλογο μεζέ!

Υλικά

  • Πανσέτες
  • Ελαιόλαδο
  • Κρεμμύδια χοντροκομμένα
  • Κρασί λευκό
  • Αλάτι - πιπέρι - ρίγανη - κύμινο

Ευκολάκι , γρήγορο . οικονομικό! Δεν ανακάλυψα τον άνθρακα, απλά είναι απο τα αγαπημένα μου και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
Βάζουμε το λαδάκι να κάψει , ρίχνουμε μέσα τα κρεμμύδια κομμένα σε μεγάλα κομμάτια και αφού μαραθούν , βάζουμε στο τηγάνι και τις πανσέτες. Προσθέτουμε τα μπαχαρικά μας, και αφού πάρουν λίγο χρώμα , σβήνουμε με αρκετο λευκό κρασί. Προσθέτουμε και λιιιγο νεράκι ( κολπάκι για να τις κρατήσουμε ζουμερές ) και το φαγητό μας είναι έτοιμο όταν έχει μείνει μόνο με το λαδάκι του! Εναλλακτικά μπορούμε να προσθέσουμε ότι μας κάνει κέφι. Μανιτάρια, πιπεριές, σπασμένα αβγά στο τέλος κτλ. Είναι συνταγή βάση προς εξέλιξη.

Λίγη σαλάτα για τις τύψεις , και καλό βράδυ!

11 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Αχ αυτές οι δύσκολες ώρες, αλλά όπως λες τρώμε και τη σαλάτα στο τέλος κι όλα οκ.
Καλό Σ/Κ

Vita είπε...

Η πανσέτα είναι το καλύτερό μου μέρος από το χοιρινό.Το λιπάκι τους μπορεί να μου δημιουργεί τύψεις αλλά η νοστιμιά τους είναι αξεπέραστη.
Ενδιαφέρων τρόπος μαγειρέματος.θα δοκιμαστεί

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Τέλειο φαγάκι!!!

magires.gr είπε...

koritsia eskasa!!!! pino sodes tora... ax afti i SALATA!

kiki είπε...

Μ΄αρέσουν οι παντσέτες και κάνω συχνά με διάφορους τρόπους! Ωραίες φωτό!

mia maria είπε...

Η σαλάτα σου φταίει δηλαδή;-)
Ωραία συνταγή για τις παντσέτες! Το κρασάκι πειράζει να είναι γλυκό;

georgiaxara είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ!!

Μαρία Sweet Art είπε...

Ωραίο φαγητάκι!!!!. Εγώ κάνω μια παρόμοια συνταγη. Ρίχνω λεμόνι και μουστάρδα ή κρασί με μουστάρδα. Δεν βάζω κρεμμύδια. Βάζω στη διάρκεια του ψησίματος το καπάκι και πάντα σε χαμηλή φωτια, για να γίνει μαλακό το κρέας.

Lila Xagorari είπε...

Μου αρέσουν οι πανσετούλες αλλά είμαι και λίγο κρασοκανάτα...το ποτηράκι το ζήλεψα!

donkey and the carrot είπε...

Και εγω προσθέτω νεράκι πάντα για να ειναι μαλακό το κρέας! Φαίνεται τέλειο! Να την πω την αμαρτία μου μόλις παρήγγειλα πίτα γύρο!!! Είμαι πτώμα για να μαγειρέψω οτιδήποτε! Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι τα σπασμένα αυγά... Πως δηλαδή??? Τύπου ''αυγά με μπέικον... αλλιώς'';;;? Πες πές!!! Α!!! Ωραίο το Merry Christmas!!! Και το Donkey στολίζεται σιγά σιγά!!!Φιλιά!!!!

Ανώνυμος είπε...

bape hoodie
golden goose outlet
golden goose
off white hoodie outlet
goyard bags
nike off white
nike travis scott
gap yeezy
palm angels
supreme

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...