17.10.10

food blogers και ξερό ψωμί.....

Το 1o camp έγινε , πέτυχε και τα είχε όλα! Όπως είχα πει , πήγα και πέρασα όμορφα..


magires.gr on stage
με τσάντνεϊ πιπεριάς με βανίλια και βασιλικό και ανθοσυνθέσεις απο σκαλισμένα λαχανικά σε λουλούδια














.... σιγά μην φάγαμε ξερό ψωμί, τόσοι "food μαέστροι " μαζεμένοι!!! Περάσαμε καλά, μάθαμε πραγματάκια, δοκιμάσαμε λιχουδιές, γέλάσαμε πολύ.....



Δεν θα πω άλλα , μόνο αυτό : ήταν όλα υπέροχα, χάρηκα πολύ όμορφα που γνώρισα απο κοντά ανθρώπους που γνώριζα απο τα μπλογκς και αφού ξανά συγχαρώ τη Βίκη ή αλλιώς TasteFULL περιμένω με λαχτάρα την επόμενη δράση! Τώρα τυχαία επιλογή απο όλο το σκηνικό αλλά και από τα καλούδια που κέρασαν οι food blogers , απο τις τοοοοοοοσες φώτο που τράβηξα!





























ΥΓ. Ξέχασα να δηλώσω ότι εγώ δεν έχω εξοχικό, άλλα όλη την καλή διάθεση να σάς ξεναγήσω στη Ρόδο!

7 σχόλια:

Ivy είπε...

Χάρηκα πολύ που γνωριστήκαμε και η ξενάγηση στην όμορφη Ρόδο μας κάνει. Ευχαριστώ που έβαλες και φωτογραφία που φαίνονται και τα Κυπριακά μάφινς μου.
Άντε και του χρόνου νάμαστε καλά.

Anthoula είπε...

Αν και εγώ δεν είμαι ακριβώς food blogger, αλλά μάλλον food lover, το απόλαυσα πολύ και χάρηκα πολύ που γνώρισα ταλαντούχα άτομα που μου δίνουν έμπνευση για τις δικές μου miniature δημιουργίες...

Penelope είπε...

Από το λίγο χρονικό διάστημα που μπόρεσα να ήμουν σε τούτο το event, μπορώ να πω ότι είδα πολύ ωραίες δημιουργίες. Βέβαια δεν μπόρεσα να το δω σε όλη του την εξέλιξη, αλλά είμαι σίγουρη πως πολλά ενδιαφέροντα συνέβησαν. Και σε άλλα παρόμοια σύντομα...

Taste Advisor είπε...

Κι εγώ χάρηκα πολύ που σε γνώρισα.
Εξαιρετική δουλειά!

Unknown είπε...

καλα τι να πουμε για τισ "ανθοδεσμεσ" σου...απλα τελειεσ!!!

magires.gr είπε...

Ivy: I Rodos einai mia koukla, kai tha xaro poli , opoios kai na erhtei na tou dixo ta orea tis!

Anthloula : epatha plaka me ti douleia sou kai to leo se olous, gt den eixa xanadeikatiparomio. Go on , kai sigoura tha xanaexoume epafi!

Penalope: orea perasame, kai sto mellon sigoura tha xanavrethoume,,,, tora pou egine i arxi ouuuuuuuu!

Taste advisor: Xeromai poli, fadazomai kai eseis to idio, pou exo kai pragmatiki eikona tou kathena sas ektos apo tin diadiktiaki!

Wabi: to blog sou einai apo afta pou den eixa anakalipsei alla kataenthousiastika me ti leptomeria kai tin poli prosegmeni douleia,,, exei ena diafortiko "aera" oso gia ta louloudakia mou.... e o kathis sto eidos tou ;)

TasteFULL είπε...

Γιάννη, μεγάλε δάσκαλε! Έκανες μια σύνθεση που έδωσε ύψος και ομόρφυνε τον μπουφέ. Έχω δύο προτάσεις να σου κάνω, που μου τις ενέπνευσες:
1. να κάνεις ένα βίντεο, όπου να δείχνεις πως έφτιαξες τα λουλούδια από τα λαχανικά. Άρθρο στο blog σου. Εμείς θα το προβάλλουμε σε νέα στήλη με "Τεχνικές από τους ειδικούς" στο GFB.
2. να γράψεις ένα άρθρο σχετικά με το πως στήνουμε ένα μπουφέ στα σπίτια. Πως να τοποθετηθούν τα πράγματα ώστε να είναι χρηστικός και όμορφα παρουσιασμένος. Με τις γιορτές να έρχονται θα είναι χρήσιμος οδηγός. Κι αυτό άρθρο στο blog σου. Κι αυτό θα το προβάλλουμε στο GFB. Πως σου φαίνονται;;;
Στο camp έγινε ένα πολύ καλό ξεκίνημα. Αν κρατήσουμε ανοικτό ένα κανάλι για να συγκεντρώνουμε τις προτάσεις για το επόμενο camp ή για ενδιάμεσες δράσεις. Ό,τι σκεφτείς πρότεινέ το εδώ: http://www.greekfoodblogs.com/forum/camp/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-camp/topic
Πολλά φιλιά

ΥΓ: Αν κατεβάσουμε τους Ελληνες food bloggers στη Ρόδο, θα πρέπει να οργανώσουμε τη ξενάγηση στην γαστρονομική τοπική κουζίνα της και τα τοπικά προϊόντα της. Άνοιξε σελίδα και άρχισε να γράφεις ιδέες!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...